2011-03-03

Varför går dagarna så fort när det är lov... det är ju skönt att bara vara liksom. Fast Issa och Sabbe konstaterade idag att det är ganska drygt i längden. Man sover bort halva dagen, man går upp, och sen bara jahapp vad gör man nu då? Sen är det träning. men de första 2 dagarna är sköna. 

idag har jag bestämt och köpt ett mönster till min balklänning!! och imorgon kanske jag och mamma ska köpa tyg. KUL! 

Jag och Adam skulle hitta på något idag, men vi låg bara på soffan och gav förslag i två timmar, inget förslag var tillräckligt lockande förutom att äta mat och se på Adam & Eva. hehe.  

Sen var det dags för träning. Det gick sådär. Jag gjorde en väldigt snygg ass, typiskt att den var till motståndaren...
Nu när det börjar närma sig går det ganska hett till på träningarna, det är lite grinigt, gnälligt, agressivt och skäll på domaren från många håll. Det är lite roligt, hehe. 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0