2011-06-16

igår jobbade jag också. det var kul. när jag kom hem var jag astrött och ville bara viiila. men då sa adam att vi skulle ner på stan och träffa några och "fira gustav". vi satt oss på nunnan, jag var fortfarande astrött och när alla andra skulle gå vidare gick jag och adam hem. eller vi blev hämtade.

idag har vi sovit länge, sedan har vi varit på stan en stund. mötte issa. alla tre åkte till maxi och köpte pastasallad sedan satte vi oss i parken vid malmrosrondellen och åt den. efter det åkte vi hem. runt fyra skjutsade vi issa till tandläkaren. när vi kom hem var det dags att åka till träning. jag bestämde mig att jag inte skulle träna för jag känner mig inte på topp. ont i huvudet och halsen.

jag har sovit en stund, städat lite och duschat. nu väntar jag på att adam ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0