2011-06-07

de senaste dagarna har varit ganska stressiga och spända!
i lördags var jag på stan hela förmiddagen och jag fick med mig massor med grejer hem!
i söndags gick jag upp klockan halv nio för att sminka mig och äta frukost. halv elva var jag vid frisören. runt ett var vi hemma hos adam och klädde på oss och fixade det sista med bilen. lite efter två åkte jag och adam iväg i balkortegen. åå vad härligt det var! jag hade en jättebra dag och kväll. och jag måste säga att alla lyckades, alla var jättefina!



kvällen slöt ganska tidigt, jag och adam åkte hem klockan ett. men oj vad trött jag var ändå.
igår morse åkte jag, adam, issa, elias, louise och wilmer till stånga. vi skulle spela junipärken. det gick helt okej.
när vi kom hem badade vi, sen sov jag.
idag har jag kört upp och jag har klarat det. det betyder att jag har KÖRKORT. så jävla skönt.
klockan tio sågs klassen ute i vibble för att börja fixa våran vagn. det tog hela dagen. fast vi är inte klara. nu ikväll har vi tränat med laget på kneippbyn. vi spelade tvåmål på tennisplanen. det var kul men väldigt varmt!
nu ser vi fotboll här hemma, snart ska jag gå och duscha.

fler bilder kommer på facebook när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0