2011-07-02

det är så varmt och kvavt att man inte orkar vara ute, det är bara jobbigt..
igår efter jobbet åkte jag först hem och gjorde mig i ordning, sen till stön och mötte upp några brudar på taverna. vi satt där i typ en timme, sedan gick vi ner mot gute.  där inne var det ganska mycket folk, men inte så många som man sett förut, hehe. jag drack inte eftersom jag skulle köra hem, men jag hade kul ändå!! klockan tre var jag och adam hemma i dalhem. då hade vi också hunnit med en max drive in.

idag har jag varit på stan med issa och elias. jag har köpt massa grejer. bland annat löpartights och converse!
när adam slutat ska vi städa och fixa. ikväll ska vi nog på hamnplans invigning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0