2011-02-25

igår efter skolan var jag, Louise och Camilla på stan en stund och kollade tyg och mönster till balklänning. Det var kul och jag tror att jag vet ungefär hur jag vill ha min klänning! :)

på träningen gick det skitdåligt. efter träningen skyndade jag, Louise och Issa oss att duscha för vi skulle till Wisby Strand och se Glada Huddik teatern! Det var jätteroligt och bra. Dom är så gulliga :)



idag var det sista dagen innan lov, fan vad skönt. jag sitter just nu hemma hos Adam, han har inte slutat än. Vi ska nog till dalhem en sväng sen. ikväll blir det mys framför tv:n. Vi blev ju tvugna att ta båten imorgonbitti fast vi spelar på söndag eftermiddag.. ganska drygt. en dag i stockholm utan pengar, inte kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0