2011-02-23

idag hade vi besök av ett meduim på religionen. Det var spännande och intressant! jag tror stenhårt på att det finns andar och spöken och sånt. Speciellt efter att ha bott på endreväg! men visst känns det lite fånigt när en man sitter och pratar om "andra sidan" och "andliga världen" och "läsa tankar" osv. men jag skulle gärna vilja vara "mottaglig", det hade ju varit hur coolt som helst. Han som vi hade på besök gjorde även auramålningar och de stämde bra så det kan ju inte bara vara bluff. jag tycker sånt är väldigt intressant! 

ikväll ska vi träna i klinte.. bara för att det är basket i södervärn. Golvet i klinte är snorhalt, men jag hoppas det ska gå bra. Ska även hem en stund ikväll, mys. 

just nu ser jag på top model och adam sover.. som vanligt.. 

jag måste sola snart för jag är likblek. blir ju typ rädd för mig själv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0