2011-02-16

nu är jag riktigt jävla trött på vinter, snö och kallt. jag vill ha vår!

adam ligger och sover. han är helt otrolig. det går inte att väcka honom, jag har provat allt. först var jag snäll och klappade honom på kinden, pussade honom i pannan och pratade mjuk, men det funkade inte. jag har slått honom, skrikit, kastat saker på honom, smällt i dörrar, ringt hans mobil, satt på tv:n på högsta volym, kastat av honom filten, allt! fan vad arg jag är. vad är nästa steg liksom? 

har precis rensat min, eller adams garderob fast mina kläder, det är kul. alltid lägger man tillbaka några plagg som man tänker att det här ska jag använda, men man gör aldrig det. så den här gången har jag varit bestämd! ingenting som jag inte använder får ligga i garderoben.

dags att rasta muttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0