2011-02-15

halva februari har gått. Heja februari nu har du bara nästan lika mycket kvar!

Idag har jag varit jätteduktig i skolan.
Jag har samlat massa fakta om stjärnor. 
Jag gjorde jag prov i organisation som jag pluggade till 45 minuter innan jag skulle ha det. och det gick bra!
Jag åt jag mycket fisk i matsalen
Jag fick reda på resultatet på ett prov jag gjorde förra veckan, det var dock inte så bra. och jag blir arg. för jag hade verkligen pluggat till det. 
 
nu är jag hos Adam. vi ska äta bullar och dricka nyponsoppa. just nu laddar jag min ipod, och det kommer upp en plupp som säger att det uppstod ett fel och att synkroniseringen misslyckades. Vad gör man då?

ikväll är det training, det ska gå så jävla bra för mig. shiit asså. vi ses på line up:en på lördag!  

nu ska jag gå och bajsa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0