2011-12-19

i helgen har det blivit en hel del innebandytittande. i lördags efter våran match lyxade jag och mina sambos till det lite och åt fläskfilé och potatisgratäng. sen kom robin och myste lite med oss. vi tog även en tur i bilen vilket var ganska underhållande eftersom adam och robin hade lite allsång.

igår, söndag, sov vi länge, åt frukost och åkte på samling. efter matchen åkte jag och issa hem och duschade sedan tillbaka till södervärn för att se ibk. helt otrolig match! när det var tre minuter kvar låg dom under med 8-4 och sen vinner dom med 10-9 i sudden. fantastiskt. och det kändes extra skönt eftersom motståndarna var så kaxiga! adam fick spela lite i början, jag tyckte han och hans femma var duktiga!! 
efter deras match åkte vi och andlade lite mat, sen hem och tog det lugnt bara. 

idag har vi städat, tvättat och handlat. vi har även haft wilmer har på lunch sedan har jag och issa tränat med u-laget. när adams träning var slut åkte vi till hans föräldrar för adam skulle fixa något med julklappar. vi fick lite fika också. nu är vi hemma. issa och elias också, vi ser på glee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0