2011-12-15

jahapp. i tisdags efter träningen fick jag skitont i hjärtat, det högg och stack. och det gick inte över. så jag åkte till akuten, de tog tester och det visade lätt förhöjda nivåer av hjärtenzymer. vilket innebar att jag fick stanna kvar och bli inlagd..



igår tog dem lite fler prover och även ultraljud på hjärtat. allt såg bra ut. det är sjukt tråkigt att ligga på sjukhus ensam. men adam var hos mig några timmar. även fast han bara spelade spel på mobilen så var det skönt att han var där. och så hade han ju med sig tidningar och choklad! även mamma och issa var förbi en stund vilket var trevligt!  



jag fick ligga kvar en natt till eftersom jag skulle göra ett till test idag. jag skulle anstränga mig genom att cykla och så skulle man kolla hur hjärtat reagerade. det såg bra ut. efter det testet fick jag åka hem med en lapp där det står att "Allt ser bra ut och det förefaller som om den hårda träningen kan ha givit de förhöjda proverna". det var alltså inget som var fel och jag får träna på som vanligt. skönt! men inte kul om det händer igen.


Kommentarer
Postat av: S

<3

2011-12-15 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0