2011-12-08

jag tycker att årets julkalender är bra! jag längtar till morgondagens avsnitt.
idag har jag och adam städat hela lägenheten. men nu är den typ lika stökig igen.. adam är dålig på att hålla var sak på sin plats. klockan tre hämtade vi joel på hans jobb och åkte och spelade lite bowling. 200 spänn kostade det att spela en timme! dyrt. adam vann, sen kom joel och sist jag.. bowling är kul när man får strike.





vi skjutsade joel till dalhem. åt lite där, väntade på issa och sedan åkte vi till stan igen och till träning.
träningen, hmm. det borde ju vara positivt att alla i laget är så sjukt tävlingsinriktade och envisa och gnälliga!
men jag gillar inte att behöva känna ilska, innebandy ska vara roligt! fast det var det också, bitvis. 

imorgon är det fredag och då blir det idolkväll med lite fina tjejer och kanske adam :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0