2011-12-04

nu är helgen snart slut. jag har haft en bra helg.

i fredags hjälpte jag, issa och amanda till på hennes och adams mammas julbord som de hade med jobbet. det var roligt! vi dukade, plockade lite och stod i baren. sen hann vi ju med att dansa också! vi kom hem runt halv två. 

i lördags eftermiddag åkte vi tre systrar med vincent och pappa till slite för vincent skulle spela match. dom mötte hansa-hoburg och vann med 6-3. jag har för mig att man var bättre när man var elva. dom var väldigt duktiga på att göra kaxiga målgester när de gjort mål. 

vi var i dalhem en stund, sen åkte vi in till stan och började göra oss i ordning för utgång. joss, ronja och amanda kom till oss och vi lekte lite och hade kul. sen bar det av mot hamnplan. det var ganska svettigt och ganska kul där faktiskt. halv tre var jag hemma i min säng.

idag har jag sovit ganska länge. legat på soffan en stund. sen åkte jag och issa och köpte nudlar och sesamnuggets som vi åt. det var gött! klockan två var vi i södervärn och såg futsal. först damer, sen herrar. mitt i allt åkte jag och hämtade adam vid båten.
ikväll har vi varit hos adams föräldrar och ätit mat, pepparkakor, lussebullar, godis och julmust! nu är vi hemma och jättemätta. imorgon är det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0