2011-08-26

det är väldigt tråkigt att vara arbetslös. man har ingenting att göra på dagarna..
men igår var jag på stan med Louise och mamma. mamma behövde en ny garderob eftersom hon gått ner i vikt. vi var ganska länge på stan, när issa slutat skolan mötte hon upp och och vi satt oss och åt på skafferiet. trevligt!!
det enda jag gör nu för tiden är att träna innebandy. och det är kul. i onsdags sprang vi blodomloppet, 5 km. det gick sådär. igår på träningen fick jag spela back. det var kul! men ganska svårt, det kändes som att jag yrade runt bara.. hehe.
i helgen är det ica maxi cup! jag väntar spänt på att tränarna ska meddela hur laget ser ut.
nu ska jag gå ut och plocka lite äpplen så mamma kan göra äppelmos, äppelkräm, äppelsaft och äppelpaj sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0