2011-08-03

jaha, då var det augusti. jag har endast 8 arbetsdagar kvar. sen då? vad ska jag göra sen? fifan vad jag hatar att inte veta, att inte ha något planerat. ska jag plugga? nej, för vad fan ska jag plugga till? ska jag jobba? ja, men vad ska jag jobba med då? ahhhhhhhh. 

ska vi flytta in på endreväg igen? ja, om jag och adam får jobb. ska vi köpa en trea på stenkumlaväg? ja, det hoppas jag. men då måste jag och adam också ha jobb! vi måste ha jobb vart vi än bor liksom. 

ska jag springa bättre på cooper än förra gången? JA FÖRFAN! kommer jag att orka det? hoppas det efersom jag har skitdålig tid förut. har jag tränat tillräckligt i sommar? hoppas det. kommer det att spela någon roll nu när vi börjar med innebandy? det hoppas jag inte för det är nog till min nackdel.. 

ska jag gå ut och sola nu? nej, jag ska gå och packa mina saker. ska jag åka till stan om ca en timme? ja. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0