2011-04-24

jag tycker om att vara ledig! de senaste dagarna har det hänt massa kul! i onsdags kväll fick vi finbesök här i dalhem, louises "kompis". vi spelade spel och hade kul. nästa dag ville kompisen rida. först var han kaxig, men när vi väl kommit ut till hästen var han livrädd. fast han red! starkt. efter det lärde vi kompisen hur man spelar pärk och kastar varpa. det var kul.

närmare kvällen åkte vi till stan för att hämta Jonathan, jag blev avsläppt hos adam. vi skulle till hans mormor och morfar där vi fick jättegod mat! när vi varit där åkte jag och adam förbi oliver där "gänget" var. trevligt. sen åkte vi hem.

i fredags sov vi länge, åt god lunch här hemma, såg fotboll på ip sen åkte vi till adams farmor och åt middag. trevligt och jättegott. mätta och belåtna åkte vi hit till dalhem.

igår, lördag, var vi på stan med adams familj. han köpte kostym till balen. iihh, det börjar närma sig! klockan fyra åt vi påskmat här i dalhem. mycket gott. sedan letade vi påskägg i trädgården, hehe!
lite senare gjorde jag och louise oss i ordning för att först åka införbi adam och sedan till en förfest. även camilla kom dit och det var jättekul! vi åkte vidare till hamnplan. jag hade en rolig kväll! idag har jag blåsor under fötterna.. ska aldrig mer ha högklackat. jag och adam kom hem till honom runt 3 och somnade direkt.

idag har vi sovit länge, solat, spelat kubb, grillat korv, köpt glass, sett när gute spelade och ätit tacos hemma hos adam. nu sitter vi i dalhem och är dötrötta.



imorgon ska vi träna pärk och sen måste jag plugga!!! 

shit vilken bra påskhelg! :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0