2011-04-19

det är faktiskt inte bara tråkigt att bo på landet, det är lite spännande också. det har hänt massa saker de här dagarna! söndags när mamma skulle elda löv började det sprida sig i gräset, och oj vad fort det gick. vi fick rycka in med hinkar och vatten! men det gick bra tillslut.

på kvällen hade jag adam, issa och vincent lite kvällsmys. Vi drack te, åt kvällsmacka och spelade kort. när vincent gick och la sig spelade vi galenpanna till halv ett! hehe. det var kul.

igår, måndag, låg jag ute och solade ett bra tag. det var jätteskönt där det var lä!! sedan städade jag lite här hemma. efter det var jag och adam förbi stan och fixade lite hemma hos honom. sedan åkte vi till bara, hem till jennifer och kristian. Deras pappa bjöd på grillat, det var gott! Oliver och Sebastian var också där. halv nio samlades vi. Jag, Adam, Oliver, Kristian, Jennifer, Sebastian, Issa och Louise i dalhems gympasal och spelade innebandy. killarna mot tjejerna! vi var asbra, och som myglade såklart så att dom vann...
när vi kom hem igen, svettiga och trötta, tog vi en dusch och sedan spelade vi galenpanna! det var kul, igen.

idag har jag och adam varit på själsö, vid hans farmor och hjälpt henne i trädgården. vi fick mat och efterrätt och lite när vi var klara. gott!

vi åkte till stan och städade adams rum, sen åkte jag och pratade lite om jobb, sen åkte vi och handlade och efter det till dalhem. plockade i ordning lite i lägenheten och sedan skulle vi ta en powernap men vi sov i 2 timmar. klockan sju var det mat och nu har vi precis sett klart en film. jag hoppas på lite galenpanna ikväll med! hehe. imorgon har vi inga planer, förutom att vi ska spela innebandy klockan 6! wiii. 

 

jag gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0