2011-04-13

hejhej.
de två senaste dagarna har jag varit sjuk. febrig och trött i hela kroppen. och idag har även mina halsmandlar svullnat upp och gör jätteont. jag hatar det. 

men det har hänt värre saker. min bror joel svimmade hemma igår morse. han svimmade så fort han satte sig upp. så ambulansen fick komma och hämta honom. han svimmade även inne på sjukhuset och då stannade hans hjärta och han var borta ett tag. JÄTTELÄSKIGT. han låg på intensiven över natten, men de vet fortfarande inte vad det är. han mår bättre nu, vi var och hälsade på honom förut och de bavakar hans hjärta hela tiden med sladdar och maskiner och sånt. huuu. men jag är glad att han mår bättre nu! 

nu till det positiva. ADAM FYLLER ÅR IDAG!! av mig (med familj) har han fått en skjorta, en t-shirt och ett halsband. hoppas han är nöjd. av sina föräldrar fick han en dator. så nu kan vi sitta och nörda oss med varsin dator. hehe. 

grattis söte. 

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

fine byxa! :)

2011-04-14 @ 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0