2011-04-06

oj oj, de senaste två dagarna har varit ganska sressiga. Vi har jobbat med uf, åkt fram och tillbaka, hämtat skyltdockor, byggt monter, köpt godis osv osv osv.. idag var det då UF mässa på wisby strand, för alla som missat det.
det gick väldigt bra för oss!! vi sålde 21 halsband!! grymtttt. men det finns fler kvar, så köp!
det har varit en lång dag. kom hem för en timme sedan från prisutdelningen. de som vann de olika kategorierna var verkligen värda det :)

jag har även hunnit med ett sjukhusbesök idag. jag visste inte riktigt vad jag skulle göra där, men jag skulle till infektionsavdelningen. det slöt med att jag fick betala 300 för att sitta och prata i en kvart om sådant som jag och dom redan visste!! drygt.

nu sitter jag hemma hos adam, så skönt att sitta ner. imorgon är jag leedig!
när man vaknar av adams alarm klockan sju och han går upp (dock inte vid sju) och man inser att man kan ligga kvar och fortsätta sova, det är bland det bästa som finns!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0