2010-09-19

igår var jag ju som sagt på stan med Joel. Vi hittade massa fina grejer till honom.
Klockan ett satt vi i södervärn och såg handboll, tyvärr blev det förlust för gute. Jag och Ronja sköt upp våran träff tills nu i veckan.  

Runt sex var jag och Adam hem till honom, vi skulle äta middag med hans föräldrar och några vänner till dem. Det var jättegott! efter maten tog jag och adam en mysig promenad i höstvädret. när vi kom tillbaka var det efterrätt, men INGEN till mig. duktig olivia!
resten av kvällen spelade vi wii. Jag och Adams pappa krossade de andra i både bowling och frisbee! haha.

idag har jag varit deppig. För Adam åker till Lettland ikväll och kommer inte hem förrens på fredag. jag dör. han åkte hem för bara 2 timmar sedan och jag blir snart galen. men nu är det bara ungefär 120 timmar kvar... 
JAG SAKNAR HONOM! 

 

kom precis hem från dalhems skola, vi har varit och röstat där. jag vet inte varför jag röstade på det jag gjorde, men vafan. jag röstade i alla fall.
jag tänkte snart få tummen ur arslet och gå ut och springa det vi blev tillsagda att springa i helgen. imorgon är det skola igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0