2010-11-21

Matchen igår. Det var nog ingen rolig match att se på och det gick inte riktigt som vi ville. Men jag är oerhört glad att jag fick förtroendet och chansen att spela när vi rullade på två. Det var kul att spela och jag tyckte det gick hyfsat bra, men vissa saker kunde man ju såklart gjort bättre. mål tillexempel. hihi.

igårkväll var jag och adam här i dalhem och år godis. vi sov här också. Idag har jag kört massa bil, städat hos adam och sett innebandy. Tyvärr förlorade ibk :/
Adam är på bio nu, men jag ska i till honom i stan snart. Har precis skrivit ner massa grejer som är bra att veta till provet i psykologi imorgon, som jag ska börja plugga på lite.

nu ska jag hoppa i duschen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0