2010-05-09

klockan är snart elva. jag sitter i min säng i dalhem. och gissa vem som ligger bredvid mig?!
jo, adam! i dalhem. wohoo.
dock en sjuk adam, men han är söt då med.

igårkväll åkte jag in till honom, vi såg talang. sen badade vi balja ute i deras trädgård, jättemysigt!!
vi var hos honom hela dagen igår, såg en massa bra filmer och åt god mat med hans mamma och pappa. klockan sju kom mamma in och hämtade oss, och vi åkte hit. här åt vi godis och såg avatar med hälften av min familj.

det blev alltså ingen utgång för min del igår. jag var inte speciellt taggad, och hade inte någon dricka, inga pengar osv. men vafan, på onsdag är det ju sävefest!!

idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0