2010-03-19

gårdagens träning gick bra till en början, jag tror alla börjar bli rejält nervösa och oroliga nu.
efter träningen cyklade jag till adam och sov där. idag har det varit en lugn dag i skolan och när vi slöt tog jag och camilla en tur på stan och köpte presenter till emma och jenny!
sen gick vi hem och sov.

ikväll har jag varit och sett endres tredje kvartsfinal med jennifer. dom vann efter en spännande förlängning. mycket bra! men jag tror ändå inte dom kommer så långt som till globen.

snart tänkte jag gå och lägga mig. det är trots allt en mycket viktig dag imorgon och vi ska samlas redan klockan ett för att äta tillsammans och sådär.
jag och jennifer har taggat som fan och nu känns allt så bra! jag är nervös på ett bra sätt! 

imorgon då jävlar verkligen, fifaan vad vi ska vara bra imorgon!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0