2010-03-01

Endre IF Ungdom A vann mot Endre IF Ungdom B med 22-0. det var bra gjort! själv var jag bänkvärmare eftersom jag inte kunde springa med min fot. så jävla typiskt. sista matchen när jag skulle göra massa mål och vi skulle träna på lineup och allt.. men men.

Efter matchen var vi och åt tacosbufé med båda lagen och det var mycket mysigt. när vi var mätta och glada drog vi tillbaka till södervärn och såg Endre-Huddinge. Endre vann med 9-3. Sara gjorde måål!!

jag och issa åkte och städa det sista ur lägenheten och lämnade nycklarna, nu har vi verkligen flyttat ut. sen åkte jag till södervärn igen och såg lite innebandy. efter det gick jag HEM och packade upp alla grejer och fixade lite.

runt halv sju kom adam. han, jag och camilla gick till mcdonalds och åt.
vid kvart i nio var jag och adam på bion och såg farsan, den var inte lika bra som dom andra men ändå rolig!
efter bion var vi godis och läsksugna, men det enda som är öppet vid halv elva en söndagkväll är statiol, därför gick vi till statiol söder, sen hem till mig och såg film och myste! 


idag har jag sett när vincent spelat krullis, ganska drygt men ändå kul. barn är för härliga! men jag funderar på om vi också var så kassa och klumpiga när vi var små.. 

snart är det mat, sen träning.  


Kommentarer
Postat av: sara

:D

2010-03-01 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0