2010-06-20

Studentmiddagen igår var jättetrevlig. Vi kom hem runt åtta, då åkte jag till stan till min Adam! vi såg fotboll, sen var han rastlös, så vi bestämde oss för att gå ut. Han åkte inlines och jag cyklade runt i gråbos kvarter ;)
när vi kom tillbaka igen såg vi på bröllopet en stund, sen gick vi och la oss.

idag har jag vunnit över honom i fotboll två gånger innan han skjutsade mig till öster där jag mötte Louise. Vi handlade en sista present till Aron och sen åkte vi hem. Hemma skulle vi fira Aron som fyllt år, vi åt smörgåstårta. Fifan vad det är gott, jag åt till jag tuppade av. Efter jag sovit i en och en halv timme var det dags för glass och jordgubbar. Årets första jordgubbar!

Nu har alla vi syskon utom Joel + Arons flickvän sett prinsessan och grodan på film. Den var bra!!

Nu är det dags för fotboll. Brasilien - Elfenbenskusten!

Imorgon till på torsdag ska jag och Issa jobba på fotbollsskolan här i Dalhem, vi som är så bra på fotboll. haha.


ps. louise har haft kul med min kamera på datorn..

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0