2010-06-08

igår hade jag körlektion, som jag inte haft på länge! det gick inte så bra, dom har nya bilar så det var lite svårt att lära sig. men idag gick det dock bättre! jag vill verkligen ha körkort nuuuu!

ikväll ska jag träna, distans står det på schemat. vad det innebär har jag ingen aning om. men jobbigt kommer det nog bli.

jag och adam har pratat om att vi kanske ska åka upp till stockholm i helgen! shoppa, bo i hans systers lägenhet och mysa! det hade varit jättekul! men får se hur det blir.

snart är det skolavslutning. snart har jag gått ut 2:an på gymnasiet. heelt sjukt. tiden går fort när man har roligt!

nu ska jag göra min romananalys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0