2010-06-05

oj oj oj vad tiden går fort när man har roligt!

i onsdags kväll var jag hemma i dalhem och firade mamma som gått ut sin skola nu genom att äta grillat och tårta!

i torsdags var det studenten! det var så kul att se alla glada klasser som hoppade omkring och var stupfulla! jag ser verkligen fram emot när vi ska ta studenten!
när vi sett alla vagnar åkt iväg gick vi upp mot öster. jag och adam åkte hem till honom och pluggade/solade :) sen var det dags för a-lags träning igen. vi sprang milen, rätt drygt! men det kändes bra.
efter träningen gick jag ner till almedalen där camilla, robert och massa fler var. jag träffade även Adam där och vi åkte sedan hem till honom.
Min bror Aron fyllde 22 år! GRATTIS!

i fredags solade jag och camilla i ruinen hela dagen. På kvällen satt vi i almedalen och åt pastasallad med Issa, Jennifer, Ronja, Denise, Michelle och Maria. Mys! Efter klockan nio var det bara jag och Camilla kvar, och vi satt där till elva och hade aaskul! :) sen åkte jag hem till adam.

idag har jag varit hos Adam hela dagen. Vi har pluggat nästan hela tiden. Förutom när han var och spelade match i traume mot roma, dom vann med 2-1 och adam gjorde mål! vi blev i alla fall klara med hans uppgift och han skjutsade hem mig förut när han skulle vidare på fest!
jag sitter hemma i min källare och ser tv. jag ska hem till dalhem ikväll när mamma åker in för att hämta louise vid båten!



M Y  L O V E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0