2010-07-08

igårkväll åkte jag till Adam runt sju, vi åkte ner till hamnen där resten av hans familj var. Tog en liten promenad i stan och satte oss på vinäger och tog något att dricka. Vi satt där och pratade lite. Sen började vi gå ner mot Oleary´s där vi hade bokat bord. Vi åt jättegod mat och såg första halvleken mellan Tyskland-Spanien. Det var supertrevligt!

i pausen åkte jag och Adam till dalhem och resten av familjen hem till sig. Här såg vi klart fotbollen. Spanien vann! :D sen badade vi, det var jätteskönt. Efter det gick vi och la oss.

Idag har jag målat hela dagen, precis som igår.
Imorgon ska jag och Issa troligtvis ut till stånga och titta hela dagen! satan vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0