2010-07-06

igårkväll skulle jag ta det lugnt för jag var trött. Jag vet inte riktigt hur jag och Camilla kom in på det, men vi fick någon impulsgrej och ville ut!! vi höll på och fixa fram och tillbaka och tillslut kom vi på en lösning till allt och vi var sjukt taggade! men så strular det och Camilla kunde inte. Då frågade jag Louise om hon skulle ut och det skulle hon! 
Runt tio var jag i stan, vid Linda där vi började dricka lite. 
Halv tolv var vi på Gute! 

Jag hade en jätterolig och svettig kväll! 
lite efter två hämtade Adam mig och vi åkte hem till honom och sov. 

idag har vi varit på stan med Louise en stund, annars bara tagit det lugnt. 
han skjutsade hem mig förut så nu är jag hemma. Ikväll ska vi träna på p18, men vi vet inte om vi ska dit. senare ikväll har vi i alla fall pärkträning. Den sista innan stånga!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0