2010-01-24

jag hade verkligen jättejätte kul igår. allt var bra! och det var en lyckad fest. tack för alla fina presenter och gratulationer :D

det var lite synd att vår kamerakvinna åkte hem redan tio, så det blev inte så mycket bilder. och fan för alla som tog saker från mitt presentbord, verkligen respektlöst! och vem är så taskig som tar 3 cider av mig från kylskåpet? ah, vad ledsen jag blir.

idag har vi städat, diskat och torkat spya. sweeet. 
jag har så satans ont i halsen och kan knappt svälja, inte kul. 

nu ska jag till stan och se innebandy! :)  

 


Kommentarer
Postat av: Virginia

Va bra att du hade kul för det hade jag oxå gumman! :D Suuper puss

2010-01-26 @ 18:11:34
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0