2010-01-23

idag spelade jag match med feber och ont som fan i halsen. men det gick bra! vårt mål var att hålla nollan. och vi vann med 19-0!

jag mår bättre nu, känner att jag  måste piggna till tills ikväll!

just nu är jag issa och camilla i bygdegården och fixar lite! :D den är mycket mindre än vad jag kommer ihåg.. men det ska nog gå fint, lite närhet har väl ingen dött av? dom som ska sätta upp ljus och ljud kommer klockan fem, och vi har massa att fixa tills dess. så nu kan jag inte skriva mer!

NU TAGGAR VI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla mycket fjortis så det skriker om det!!! Och sjukt jävla ful!!! Fy fan

2010-01-23 @ 15:55:55
Postat av: ronja

ojojoj någon avundsjuk person som inte är bjuden på festen? ;) haha

2010-01-23 @ 16:55:37
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0