2010-01-04

innebandyn igår var sjukt spännande och jag tittade med roligt folk så det var lyckat!
efter matchen åkte jag och issa med louise och köpte pizza, sen hem och äta det. sen kom ronja :)
fast då gick issa till joel. och louise till playgirlsmansion. eller? nej? vem vet?
jag och ronja satt och pratade, sen gick vi till maxi och köpte ben & jerry's och läsk! när vi kom hem sjönk vi ner i soffan och tittade på titanic. den är så jävla braaa!
jag fick många glädjande sms och ronja fick endel tyngande samtal. livet är orättvist ibland kan man tycka.
men vi hade i alla fall jättekul, som man alltid har med Ronja Malmros!
en promenad lockade senare på kvällen men det blev aldrig så. vi kom i säng runt tre och ronja ställde klockan på halv elva. men vi kom inte upp ur sängen förrens klockan halv ett idag. haha :)
då tog jag en snabb dusch, sen kom mamma och hämtade mig. vi skjutsade hem ronja, åkte och handlade och sen hit till dalhem!

ikväll är det träning! det känns som att det var jättelängesen jag spelade innebandy, så det ska bli kul!!
jag sover i stan inatt för imorgon väntar en dag på stan med camilla. weeej! :D




Kommentarer
Postat av: ronja

HAHA vi är bäst! :D

2010-01-04 @ 22:40:49
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0