2010-02-19

fan vad arg jag blev imorse när jag öppnade dörren och såg att det har kommit ännu mer snö!! vad vill den här vintern? måste den kompensera alla vintrar det inte varit snö eller vad är det frågan om?

efter skolan gick jag och camilla hem till mig, här väntade louise, adam och kristian. vi åkte ner på stan, skjutsade hem adam och kristian och sen åkte vi runt så jag och camilla kunde lämna in våra cv:n på några superställen!

nu är jag hemma, har sovit ett tag och ska snart iväg och träna. ikväll är det sista gången vi har snabba fötter!! tror jag.
efter träningen blir det hockey och efter den ska jag hem och bums i säng eftersom vi har match klockan nio imorgonbitti.

time to go.

IDAG FYLLER ADAM LADEBÄCK 18 ÅR!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0