2010-02-17

jag börjar dagen med att försova mig!! när jag är själv hemma gör jag alltid det, fattar inte varför? jag vaknar inte ens av alarmet..
jag missade första lektionen. så hade bara teori och sen slöt jag. då gick jag och camilla till stan. halv två satt jag i en av björkmans bilar och var hur nervös som helst. men det gick faktiskt skitbra, jag fick bara motorstopp 3 gånger och är helnöjd!

efter det gick vi på stan ett tag och hittade faktiskt lite fina saker :) tillslut hamnade vi på mcdonalds som vanligt, och där har vi alltid deeptalk, som vanligt.

ikväll ska jag till adam :*

om mindre än två veckor flyttar jag och camilla ihop! ska bli kuuuul!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar denna bild, och jag gillar att det flyttas ihop! :D

2010-02-20 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0