2010-08-31

i söndags när Adam kom hem med båten hade han med sig en present till mig!! En jättefin vit klocka från puma! åh så glad jag blev! :) 

igår, måndag, fyllde issa år. Grattis till henne! Vi var uppe och sjöng på morgonen. Sen bar det iväg till skolan. Måndagar innebär individuellt val, jag har engelska b och psykologi a. Det känns skitbra!

Efter skolan hade jag körlektion, första gången jag körde sedan halkkörningen... Men det gick faktiskt oväntat bra för en gångs skull!

på kvällen tränade vi med u-laget. Det var helt okej. Efter träningen åkte vi hem och åt tårta och så för att fira issa.
rätt sent åkte jag och Adam in till stan. Vi sov hos honom.
Nu sitter jag hos Adam helt själv, han slutar halv fyra.. så nu ska jag vänta vänta vänta.   

Kommentarer
Postat av: Annie

Är psykologi a kul eller lätt? eller är det dö trist och svårt? :)

2010-08-31 @ 22:45:55
URL: http://annienybergs.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är intressant och kul! men ganska svårt. eller det är typ ett ämne där man diskuterar mycket och så.

2010-09-01 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0