2010-08-28

igårkväll var jag och louise på hockey, det var kul. när vi kom hem gick jag och la mig med en gång typ, eftersom jag skulle upp tidigt idag.

Idag har ju Ica Maxi cup dragit igång. Vi spelade första matchen klockan nio, mot Örebro. Vi vann med 7-2. Jag var bänkis hela matchen. Nästa match var mot Täby, jag spelade från start i andrafemman. Det gick sådär. Kanske inte min bästa match, inte ens en halvbra match gjorde jag. Jag hängde inte med för fem öre känns det som. Fyra sista minuterna blev jag bänkad. Men det känns bra att jag fick speltid såklart! Vi vann iallafall med 6-5. Imorgon ska jag issa och jennifer spela med vårt u-lag! Det ska bli kul!
 
Jag är trött som fan just nu och jag saknar Adam så in i bomben. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0