2010-08-16

igår när jag gick över gården kom det en bil hit som jag inte kände igen. Jag tänkte skynda mig in så jag slapp vara social. Men då hör jag "Olivia, du tänker väl inte springa ifrån mig?"
jag fattar ingenting. Sen går jag närmare och då ser jag att det är JOSEFIN! en gammal kompis som gick i min klass när vi var små. Det var så kul att se henne! Verkligen längesen! Åhh vad glad jag blev!

Efter innebandyn åkte jag hem till Adam, vi sov där. Idag har vi inte gjort så mycket. Varit på stan och lite. Sen åkte vi hit till dalhem för jag skulle ha mina innebandygrejer. Och ikväll har jag tränat. Med a. Det gick inte så bra, det är svårt att lära sig ett nytt spelsystem. Som dessutom går i ett mycket högre tempo. Menmen, vi kommer väl in i det såsmåningom hoppas jag! 
vi har fått pröva ut inneskor, bestämt tröjnummer och klubba och så. Jättekul!!

Nu är jag i dalhem, Adam också. Vi ska sova här i natt. Imorgon ska jag till tandläkaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0