2010-04-26

krogen med louise var jätteroligt! jag hade skitkul hela kvällen. vi är typ bäst på att headbanga!
jag och adam kom hem runt halv fyra och somnade direkt. vi vaknade halv nio igår.. lite senare gick vi och handlade på coop, sen hade vi lite picknick i parken. efter det gick vi in och skulle se film, men somnade. vi sov i ca 3 timmar. det var skönt! när vi vaknat till gick vi hem till adam och åt grillat, gott! sen bakade vi chokladbollar och medans dom skulle stelna i kylen tog vi en promenad hem till mig och hämtade lite grejer. sen tillbaka till adam. vi såg bröllopsfotografen, den var bra! och sen sov vi.

just nu sitter jag i skolan. har precis haft prov, det gick ganska bra. nu ska jag ut i solen en stund, sen måste jag plugga teori och näthandel och städa mitt rum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0