2010-04-23

dålig uppdatering på grund av dålig motivation. men nu ska jag ta hur min vecka varit.

Måndag
Skola som vanligt. På eftermiddagen åkte jag och mamma till team sportia och köpte en NY CYKEL till mig! iihh, lyckaaaa. nu är det kul att cykla igen!
på kvällen hade jag teorikurs och sen kom adam till mig och sov här.  

Tisdag
Sovmorgon, skola. Ibg på P18. Vi sprang 5 km och det gick fktiskt bra för mig. Det kändes lätt att springa och jag kom in på 26.28. 
kvällen spenderades med adam.

Onsdag
Vi hade livräddning på solbergabadet med klassen. Det var kul! egentligen skulle jag på teori med ibg, men hade körlektion samtidigt. körlektionen gick inge vidare. jag var helt nervös och stissig..
camilla har gett mig säsong 1 av OC, så nu är jag fast!
adam kom till mig efter sin fotbollsträning.

Torsdag
Efter skolan skulle jag presentera mig på min praktikplats, men när jag kommer dit säger dom att dom redan har en som ska vara där dom veckorna jag ska vara där. och att min lärare Börje inte pratat med dom... FAN VAD ARG JAG BLIIIIR!! så nu har jag ingen..
jag cyklade till adam på eftermiddagen, vi såg på disney channel tills vi somnade. jag cyklade hem och åt och lite medans han skulle till jocke och se hockey. när han kom hem igen cyklade jag bort till honom igen och sov där.

Fredag
idag är det fredag. och det betyder att jag är ledig. jag vaknade hos adam, med halsont, slem i hlasen och snorig näsa. inte kul. jag cyklade hem vid halv elva. la mig och såg OC. klockan tolv hade jag körlektion och den här gången gick det mycket bättre! efter det gick jag hem igen och såg mer OC. sen tog jag bussen hit till dalhem vid två. så nu är jag hemma, känns skönt. ikväll ska jag bara ta det lugnt, och äta tacos!

ps. jag är inte ett dugg taggad till valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0