2010-04-18

en dag med issa på båten/bussen/i globen var lyckad må jag säga. det var roligast att se damernas final, även fast fel lag vann!!!!!! men herrarnas final var ganska seg och tråkig. men där hejade jag i allafall på storvreta som vann :) vi hann dock inte se hela matchen eftersom vi skulle hinna med tunnelbanan och bussen till båten.
jag hade väldigt roligt!

när vi kom hem med båten åkte jag hem till adam!
jag åkte därifrån runt tolv förut idag. då kom louise och hämtade mig och vi åkte hem hit till dalhem.

ikväll ska vi grilla och jag får se om jag sover kvar här eller inte :)


Kommentarer
Postat av: matilldaaaaaaaa

faaaan vad bra att du hade roligt på min o Js present :D!!! <3

2010-04-19 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0