2010-04-11

då är man hemma igen då, det känns jävligt skönt.
nu är den här innebandysäsongen över..
vi har gjort historia igen! för i år vann vi 2 matcher i sm. en mot småland och en mot jämtland-härjedalen!
jag har haft väldigt kul med tjejerna och det har varit kul att spela. allt runt om kring har väl varit lite sådär. att åka på innebandyresa och inte ens få åka och titta på innebandy och gå runt i samma svettiga träningsoverall i fel storlekar hela tiden blev ett minus!

resans mest använda ord: persa!

imorgon är det skola igen, jag vill inte. eller jo, skolan är okej. men styrkan på måndagsmorgonen hatar jag!
nu ska jag snart åka till stan igen, packa upp, vila och umgås med adam!





Kommentarer
Postat av: the one and only persa :)

Gillar resans mest använda ord:)hah

2010-04-11 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0