när jag har dig nära, vill du därifrån

dålig uppdatering av mig, fy! men det ska jag försöka ändra på nu.
helgen bjöd på mycket skratt, minnesluckor och pinsamheter. därför får den helt klart godkänt. jag hade skitkul! bilder finns, men endast på camillas kamera. hon lovade att inte lägga ut dem någonstans, tur det!

i måndags hade jag en skön sovmorgon, sen styrka. sen matte. sen en stund på stan med camilla. efter det hem till camilla och laga mat. sedan hem till mig och laga mat. och sen träning! vi var många, och det var kul :)

igår, tisdag, var det dags för skolfoto i skolan. fifan säger jag bara. jag såg ut som ett jävla äckel. blää. jag har då aldrig blivit bra på något skolfoto.
vi fick se en film och lyssna på Emerich Roth i skolan också. väldig intressant och väldigt väldigt hemskt.
när vi slöt skyndade jag hem för att äta och byta om. sen cyklade jag med ronja och johanna till P18 där vi skulle springa cooper med ibg. och det var det jobbigaste jag gjort på länge! fifan. jag var sämst.
stressade hem för att hinna sova en stund innan jag skulle iväg på näta träning. plötsligt ringer louise och väcker mig och säger att jag måste vara med på kort med a-laget för att det är någon som fattas typ. kul. så jag fick åka iväg och vara med. dom frågade också om jag ville träna med dom, jag tvekade. hann inte svara ja eller nej. men då sa deras tränare att jag skulle träna med mitt lag ändå. jahapp.
så jag åkte till västerhejde och tränade med mitt lag. 
halv tio var jag i stan igen. åt, duschade och sedan gick jag till camilla. vi såg scrubs, tog en promenad, såg mer scrubs men då somnade jag. så halv två gick jag hem och sov. gött! 

idag är det 09 09 09-dagen, Gabriel fyller år och vi lediga! jag har precis ätit frukost. idag ska jag vara duktig, jag ska städa, tvätta och sen gå och handla. men jag hatar att handla själv, så ska höra med camilla om hon vill följa med.
ikväll är det träning igen. raawr!

imorgon åker jag med camilla till gammelgarn och äter smörgåstårta. för hon fyller sjuttis :) 

cameltoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0