jag saknar sara steen

utvecklingssamtelet gick bra, eller börje var lika vimsig som vanligt. efter det åkte jag och issa med mamma hem. så ingen hockey för vår del ikväll. det är liksom inte lika kul och spännande att gå på hockey längre, vad det beror på kan man ju fundera över.. 

kvällen har spenderats med familjen, sett film och ritat med lillbrorsan till exempel. sen ätit lite gott och suttit framför tvn med nästan hela familjen. trevligt. jag har också lagt ner massa pengar på kända personer. jag ringde och röstade på calle i idol, han måste gå vidare!! och sen röstade ajg på karl-petter i kändisdjungeln. han måste vinna! :D  

nu har vi precis sett klart filmen monalisas leende, ganska bra faktiskt. så jag hade tänkt gå och lägga mig snart och lyssna på nåt gammalt band man lyssnade på när man var liten. 

tjosan och godnatt.   

juste, det som står i rubriken är väldigt sant.

Kommentarer
Postat av: ssss

jag saknar dig med olivia.

2009-09-27 @ 10:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0