i'll wait for you

jag gick upp, klädde på mig, sminkade mig, åt frukost, borstade tänderna, var på väg ut genom dörren och till sist ringde jag och sjukanmälde mig. BUSIGT! jag ångrar det nu, eller det känns dumt. fast nej, fan vad skönt! men vad fan ska jag göra hela dagen :P ska i alla fall träna med ibg sen :)

ASSÅ! fan vad damp jag fick på träningen igår. det gick så sjukt dåligt. och ahh, alla var svidiga och vi var bara åtta stycken och vi gjorde några jävla jobbiga övningar. jag typ tappade luften och kunde inte andas och massa. sen när jag kom hem ville jag bara börja gråta! bajs på det!

nu lyssnar jag på typ världens finaste låt. som är med i en väldigt bra film, eller den var bra när jag var liten i alla fall. måste se den igen snart!




nu ska jag skriva ett sms till camilla där det ska stå: Cameltoe! vill du veta något underbart?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0