du har inte en aning

hmm, praktiken.. hotell gute, eller just nu bredablick.. personerna som jobbar där är jättesnälla och roliga. och maten är muuuums! men jag känner att jag är inte där för att diska och typ duka bord. men dagarna går rätt fort ändå eftersom det händer saker hela tiden. men det ska bli kul att få komma till receptionen nästa vecka :)

igår när jag kom hem var jag så sjukt godissugen, men eftersom jag är pank och inte kunde köpa något så fick jag göra en kladdkaka. det var så gott! vill nästan göra en idag med. hihi.

igår var det träning också, det var kul och det gick bra fast vi inte var så många. ikväll är det träning igen :D

snart kommer camilla och jag ska hjälpa henne med matte. får se hur mycket matte det blir, eller om vi kommer sitta och kolla sista minuten resor. vi hade nämligen tänkt dra iväg en vecka till nåt varmt ställe, om allt blir som vi hoppas. :)

thats it for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0