i gotta feeling..

de senaste dagarna har jag fyllt med jobb från 8-5 och sedan träning. jag tycker vi har skitkul på jobbet och jag tycker om er tjejer jättemycket!
i onsdags kväll hade vi lite myskväll hemma hos löken, meg godis och film. på slutet av kvällen skapade vi lite spänning till oss själva för att sedan kunna cykla hem och sova lugnt i våra sängar. och åtta timmar senare står vi på samma jobb och har ännu inte tröttnat på varandra. underbart :) 

igår var det torsdag, min sista jobbardag. 
kvällen blev inte så lyckad. tur jag fick komma in gratis, det hade inte varit värt att betala för att komma in där. men det var kul stundvis. 
adam är en glömsk "man" som glömmer saker..
Virginia och Camilla är mina skyddsänglar, som jag tycker om så väldigt mycket.  Vad hade jag tagit mig till utan er sötnosar?!  

nu är det fredag, ikväll ska jag äta på tigris med "jobbarfolket", mycket trevligt.
men nu ska jag gå till mcdonalds och möta skyddsänglarna.

PÅ SÖNDAG HAR VI SERIEPREMIÄR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0