i'm coming up

det blev en helt crazy kväll i torsdags! jag hade jätteroligt! :D
efter praktiken gick jag hem och sov en stund, sen drog jag issa, ronja och camilla och solade. sköönt! sen hem och duscha. efter det till camilla och börja göra sig i ordning. dit kom även viggin, jag tror hon gillade min och camillas lilla överraskning! ;) vi åt oss mätta på pizza innan tjejerna kom och vi kunde börja festa!

jag, denise, och viggin fick skjuts ner. av en ganska okänd mäniska. så jävla kul! väl inne på hamnplan hade jag i alla fall skitkul och emil var galen.

vi fick även skjuts hem av min syster. hon skjutsade mig, camilla, viggin, gustav och gabriel hem till camilla där vi satt och pratade lite. när grabbarna gått tog vi fram våra pizzor igen, damn vad gott det var! ungefär halv tre gick jag hem och sov.

________________________________________________________________

igår, fredag, var jag med camilla och såg hockey. efter det cyklade vi förbi maxi och köpte godis. sen hem till mig. dit kom emil och patrick också. vi satt och "sällskapsdrack" och gjorde lite galna lekar och sådär. grymt kul!
sen kom gabriel och victor förbi, mycket trevligt! :) hampus var förbi en stund också.
kvällen slöt med en trött camilla och en trött olivia i issas säng.  
det var i alla fall den galnaste kvällen på länge!



idag har jag blivit rädd på inter sport, fått damp på en gubbe med två sopsäckar fulla med pant, åkt buss och sett hitta nemo.
klockan fem var jag på plats i södervärn, endre skulle spela. det gick inte så bra för dom tyvärr.
nu sitter jag hemma på landet och är dödstrött. men mamma tjatar om att jag måste se nån bra film som börjar kvart över elva. får se om jag orkar.

imorgon ser vi fram emot innebandy och massa ögongodis! right, johanna? ;)



Kommentarer
Postat av: johanna

ALLTID OLIVIA!!!!

Orgasm x 99999999 gr

2009-10-04 @ 20:00:39
Postat av: Anonym

Vem i ibk är ögongodis?

2009-10-06 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0