091030

igår efter skolan tog jag och camilla en tur på stan för att fixa det sista. vi hittade en hanna som vi tog med oss hem och började göra oss i ordning lite. sedan kom också karro. vi beställde pizza och fortsatte fixa oss. sen stressade vi iväg till julia där resten av laget var. vi gjorde oss klara och gick till södervärn, anmälde oss och sen var allt igång! det kanske inte gick så bra i själva spelet och motståndet var inte det roligaste med vi hade i alla fall jätteroligt! och snygga var vi också, spice girls!

efter att ha sett alla finaler och allt bar det hemmåt. vara social med camilla och robin, duschen sen sängen!
idag är jag sådär hyfsat trött och det är pizza till frukost som gäller! snart kommer min mamma och hämtar mig och issa, så vi kommer till landet lite tidigare. skönt.
ikväll är det lite tjejmiddag och camilla, ska bli skoj! :)
nu måste jag slå in ett paket med ibk-affischer, packa och atäda upp lite.

morsningkorsning.

Kommentarer
Postat av: Virginia

Hej kom på att min halva pizza var kavr ;) Hoppas ni ätit upp den så kom den till pass :P Btw jag behöver ditt lösen och inloggningsuppgifter om jag skulle fixa din design Kan skicka ett sms när du har tid Kram<3

2009-10-31 @ 22:20:40
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0