091028

min måndagsmorgon börade, som vanligt, med ett härligt pass styrka. den fortsatte med en härlig start på matte b. sen var jag på stan med issa och fixade en liten present till louise, fett kul!
klockan sex var det dags för träningsmatch mot nykvarns innebandygymnasium. klantig som jag är så stukade jag foten på uppvärmningen, men jag kunde ändå spela och det var jättekul. vi vann med 7-1.
klockan nio satt jag med mina vänner i ibc och såg när visborg mötte nykvarns innebandygymnasuim, fast killarna. dom förlorade..

i tisdags var det fullt upp hela dagen, skola, ibg där vi mötte nykvar igen. mixade lagen, det var rätt kul :) sen var det träning med laget, också kul!

idag har jag varit i skolan, sen har jag varit på stan med karro och camilla. vi har fixat en massa grejer tills på fredag då det är haloweencupen! det ska bli så himla kul :D och vi kommer vara ursnygga..
nu har karro precis dratt och jag väntar på camilla. vi planerar nog att se film och mysa.

snart är det jul! och det gillar vi. 


Kommentarer
Postat av: Karrrrrrrro

vi gillar som fan! och du måste gilla min senaste status på fb! :D

2009-10-28 @ 23:11:08
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0