091010

det blev två helt fantastiska dagar med laget! superroligt gäng som jag verkligen kommer trivas med. alla är så braaa! :D
vi åt gott, skrattade, tävlade, lekte, sov, fick uppdrag och sjöng tillsammans! sjukt roligt. (för en mer utförlig beskrivning kolla www.ronjos.blogg.se) jag tänkte bara nämna att i mitt lag var jag, löken, ronja, camilla, ida och clara. vi var bäst , snabbast klara med uppdraget, oslagbara i dragkamp och lyckades vinna hela tävlingen! :D 
bilder kommer nog på facebook. :)
tack för en härlig upplevelse Endre IF U! <3

idag när jag kom hem var jag helt slut, skulle egentligen åkt in till stan och umgåtts med ronja och jennifer. men jag orkade inte.
så nu sitter jag här hemma och ser sverige-danmark. mamma och pappa är på fest, aron också tror jag och issa är i stan. så det är bara jag, louise, joel och vincent hemma. jag trodde det skulle bli ganska lugnt, men fan vad dom bråkar.. 
snart blir det godis!

HEJA SVERIGE!  

 

imorgon taggar vi för hockey och sen innebandy x2! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0