091130

sista dagen på november 2009.

imorse hade jag styrka, jag klarade att göra 6x3 chins! fast dock med någon som höll i mina fötter..
när jag kom hem satt jag igång med att städa upp här. det behövdes! efter det gick jag och issa med robbin och camilla när de skulle handla. när vi kom hem igen lagade jag och issa en romantisk middag och åt tillsammans.
nu ikväll har jag tränat. när jag kom hem hittade jag en lapp från issa på bordet där det stod:

Kenna! Här är lite tröstchoklad :)
du får låna Isak (hennes gossedjur), det är skönt o ha honom i sin famn när man ska sova :)
Öh, ring om det är läskigt på riktigt!
(eller så ringer jonas) :D

jag ska nämligen sova själv inatt eftersom issa är vid joel och louise är hemma i dalhem. (Hon var rätt brun och full med upplevelser att berätta när hon kom hem idag)

nu ska jag se scrubs och äta min tröstchoklad!
imorgon ska jag gå upp tio över sju, se julkalendern och sen gå och lägga mig igen. börjar inte förrens kvart i tio.




Kommentarer
Postat av: .S

hahahahaha issa!!

2009-12-01 @ 14:08:30
Postat av: Izzzzza

Det var ju en fin lapp. Jag är ju snäll som tänker på dig iaf :))))))

2009-12-03 @ 17:59:18
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0